Zona Vella CF : sitio oficial del club de fútbol de Santiago de Compostela - footeo

RESUMO | LaSalle (1-0) ZONA VELLA

10 de septiembre de 2017 - 23:03

LaSalle (1-0) ZonaVella

O 1º derbi da tempada remata con derrota.

Un encontro no que non soubemos xestionar a intensidade rival e o despropósito arbitral, o equipo caeu derrotado nos derradeiros minutos.

Nunha primeira parte na que o colexiado deixou xogar demasiado, o equipo non estivo cómodo. Poucas ocasións claras e moi pouco xogo fluido. Iríamos ó descanso co 0-0 inicial.

A volta dos vestiarios o equipo intentaría chegar mais veces ó área rival sen demasiado sorte nos remates. E nun encontro tenso e moi disputado o equipo contaxiouse da pésima actuación arbitral, totalmente superado pola situación que él mesmo había provocado. Marchamos do partido e no carrusel de amarelas, e sen dar unha soa patada, quedamos con 9 xogadores e sen o adestrador. Intentaríamos o gol, pero foron os locais os que acertaron no min. 86.

Sen case tempo e con dous menos, teríamos o empate pero non foi posible.

Toca levantarse e traballar duramente para conseguir a primeira victoria da tempada.

Próxima xornada visitamos Laro.

Seguimos loitando, seguimos traballando!