Zona Vella CF : sitio oficial del club de fútbol de Santiago de Compostela - footeo

RESUMO vs. Laro |0-2|

17 de septiembre de 2017 - 21:12

Laro 0-2 ZONA VELLA

E a terceira oportunidade chegou a victoria.

Nun encontro moi duro o equipo trouxo os tres puntos na súa visita a Laro, campo no que puntuar é compricado.

A primeira metade discorrería con ocasións nas dúas áreas inda que o ZonaVella sempre procuraría ter o control do balón e o do xogo. A intensidade rival igualou as oportunidades de gol a pesar de ter o equipo moi claras xogadas para inaguralo marcador. Neste tempo perderíamos Bruno por lesión (min.26). Co 0-0 inicial chegaría o descanso.

Na volta dos vestiarios o ZonaVella comezaría moito mellor e enlazaría boas xogadas e ocasións moi claras nas que no tivemos sorte. Pasarían os minutos ata que no min.70, Seijo, remataría unha boa xogada co seu primeiro gol. (0-1)

Os minutos discorrerían cunha maior intensidade rival pero sen ocasións de perigo e xa no minuto 85, nun remate de Moure a saída dun corner que finalizaría a gol J.Yañez. (0-2).

Gran victoria a domicilio. Próximo encontro fronte a SD O Pino.

Seguimos traballando, seguimos loitando.

#adiantezonavella