Zona Vella CF : sitio oficial del club de fútbol de Santiago de Compostela - footeo

RESUMO vs. CD San Mamed |1-2|

22 de octubre de 2017 - 20:40

|1-2|

Derrota esta tarde en Santa Isabel fronte o líder.

Unha primeira metade moi igualada na que se repartiron as ocasións moi claras nos dous equipos. Poco xogo fluido e moitas interrupcións fixeron que non desplegáramos o noso estilo habitual. Non se movería o marcador neste primeiros 45 minutos de encontro.

A volta dos vestíarios o equipo sairía mais intenso e con gañas, poucas ocasións claras pero sempre intentandoo. Inda sí, serian os visitantes os que se adiantarían nun despite dos nosos xogadores. Unha falta sacada moi rápida e na que os nosos non estiveron moi atentos. Minuto 72 (0-1).

Co marcador encontra volcaríamos no área visitante e mais cando quedaron cun xogador menos por dobre amonestación. Pero de novo, estarían mais acertados eles e no minuto 82 marcarían o 0-2.

A búsqueda da remontada daria os seus frutos e JaviPonte de penalti acurtaría a distancia no minuto 89 e tentaríamos ata o final sen premio.

Toca recuperar e traballar para retomala senda da victoria. Seguinte xornada saída fronte o Berres.

Seguimos traballando, seguimos loitando.

#adiantezonavella